Red Bull X-Fighters Promotion Cairo

Varför jag just sitter på Madrid flygplats förresten är för att jag ska till Cairo eller Kairo för att köra en promotion grej för Red Bull, och jag åker dit idag för att jag, tillsammans med Red Bull Egypt är ansvariga för att produktionen blir som den ska.

Och som alltid när det gäller Red Bull så slår dom på stortrumman, vi kör nämligen just framför Giza Pyramiderna!



O ni som har varit i Egypten o sett Valley of the Kings eller Giza pyramiderna vet hur sjukt skyddade dom är, o vi kommer vara dom första någonsin som startar en motorcykel i närheten av pyramiderna! Fy fan va sjukt grymt det är o köra freestyle ibland! Kan lova er att det blir mycket bra media från detta!



Måste snart köpa mig en kamera!

Kommentarer
Postat av: jasplane

Skit i å köpa kamera hyr in mej så kan ja fixa allt det=)

2009-04-05 @ 17:44:55
Postat av: David Peterson

Fyfan vad härligt, lycka till och langa upp bilder sen !





Mvh David

2009-04-05 @ 20:31:37
Postat av: flaskan

faaaan va coolt. gratulerar!

2009-04-05 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0