Red Bull Pyramid Jump

Jag är så glad att jag är i spanien igen. Så less på att vara trött! Sista 5 dagarna har fan i mig varit helt otroliga, upp vid 8a, ta hand om allt uppe på eventområdet, tv-intervjuer, för fest, efter fest, eventfest o alla möjliga fester, så kan inte säga att jag har fått sova ihjäl mig direkt.

Väl i showen så blåste det ganska mycket o det var lite problem med ett ljustorn. Men Red Bull fick det som dom ville ha i form av media o allt sånt, så dom var väldigt nöjda. Alla körde ganska konstigt, o det kändes lite som det kom i andra hand för alla.





Nu är jag i Madrid, har missat flyget hem till Alicante, o till Camilla som kom igår... Men nästa går redan kl 20.00 så.

Träffa en jävla bra karl vid namn Hello Haas förresten, vi hjälptes åt hela veckan o han tacka mig o sa att eventet aldrig hade hänt om det inte varit tack vare mig, framför hela Red Bull staffen. O han har varit ute o flyget förr han.

Kommentarer
Postat av: Fam.Bengtsson

Jäklar vilken bild med pyramiden bakom!!!

2009-04-11 @ 17:39:34
URL: http://www.nybynislandshastar.se
Postat av: Anonym

sjuuuk bild =)

2009-04-11 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0