Nissan Navara!!

Idag var det någon som knackade på dörren, tittade ut o såg att det var polisen. Tänkte lite snabbt över vad som kunde ha kommit till ytan, i värsta fall mina fortkörningsböter som Jernemyr o Charlie skaffa sig på vägen till Barcelona. 4 stycken på en dag!

Så jag bestämmde mig för att öppna, och det första dom sa var att dom hade hittat min kära bil! Så glad! Trodde aldrig den dagen skulle komma. Och det sjuka var att den var hittat typ 10 minuter hemifrån! Dumma jävlar som inte säljer den utomlands eller nå! Men hursomhelst, jag är väldigt glad iom att jag inte hade fått ett öre på försäkringen för den.

Tack till Polisen! Inte varje dag man säger det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0