Några dagar offline.

Förlåt att jag inte har uppdaterat, eller kunnat höra av mig till folk om jag så borde. Har varken haft internet, eller någon mobil sen i fredags. Men men, skönt det också ibland.

Vi landade strax efter midnatt i Linköping, jag, Hoyer och Camilla. Så vi var i säng strax efter 02.00 någongång.



Redan vid 10 var vi på väg till Cloetta hallen för att träna, pit party och show. Och klockan 23.00 var hyrbilen hämtad och vi var på g mot Karlskoga och Alex 30 år fest. Ganska intensiv dag!

Efter 02.00 natten till söndag har jag inte helt mycket att skriva om, mest en dimma.

Kommentarer
Postat av: jasplane

Min dimma börja innan 02 kan ja lova=)

2009-04-20 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0