Madrid

Precis nu kommer jag ihåg vad jag gillar mest med FMX livet! När man känner som ett utskitet päronskrutt o vet att det är fortfarande en hel dag av resande kvar! Fan va jag har längtat!

Efter eventet igår, som var en publiksucce för promotorn, o Villa körde bra som fan men blev ändå tvåa. Så drog jag hem o började packa om väskan för att dra till Egypten idag. Var klar med allt vid halv fem tiden när jag kom på att Camilla kommer på fredag o att jag borde fixa lite innan hon kommer. Så jag kom i säng strax efter 5 hur som helst, med en hund som sängkamrat.

Efter 1,5 timmes sömn så var det dags att dra till flyget, kom ihåg allt utom kalsonger, som ändå inte fanns rena.
Väl framme på flygplatsen så fick jag inte ut mitt boardingcard tack vare att jag betalde den 377euro dyra enkelbiljetten med Jimmy´s kreditkort, så jag fick snällt betala samma summa i kontanter igen. Och väl i Madrid var min resväska borta... Tack!

Men annars är allt prima ballerina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0