10 000 meter

Sitter på flyget till Kairo nu, tittar ner över Tunisien o det enda jag funderar på är hur fan alla dom här spanjorerna ska klara sig i Egypten. Jag har fått hjälpt hela min rad att beställa dricka precis, o då prata flygvärdinnan ändå en del spanska. Ganska roligt det där.

Är så glad över min MacBook förresten, tror aldrig det skulle gå att gå tillbaks till en vanlig PC efter att du en gång ägt en Mac. Det är en helt annan sak. Visst, dom är lite dyrare i inköp, men det betalar sig ganska snabbt i både tid, nöje o funktion.

 

Kommentarer
Postat av: Pulvret

Du glömde det kanske viktigaste plusset med att äga Macbook.. Stekfaktorn och smälla-hängslen-faktorn.. Latte, Scarf och macbook och man e kungen på Cafét!

2009-04-06 @ 00:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0