Världen krymper.

Trodde jag skulle få ta det lite lugnt nu o bara få rehabilitera mig några veckor.

Landa sent igår i Alicante, och redan imorgon ska jag dra till Portugal för att ta hand om ett event som jag är ansvarig för. Sen tillbaks hem på söndag natt, rakt till sjukan och, kanske, förhoppningsvis, få ut mina jävla skruvar! Dagen efter så måste jag vara i Belgien för ett möte och sedan hem igen på kvällen. Det är ju coolt att få se världen o sådär, men ibland kan jag längta tillbaks till när det var långt, men grymmt, att åka till Göteborg!

Med hur allt funkar nu så är ju välden helt sjukt liten om man tänker efter, jag menar det enda du behöver bry dig om när du ska ringa nån i Kina eller USA nu för tiden är ju om dom är vakna. Tänk förr i tiden, det fanns ju inte en chans att få träffa en liten fransyska om du var svensk ens. Om du hade tur kom brevbäraren fram innan hästen hade dött, eller så hade danskjävlarna slått ihjäl han o tatt dina brev som du så tappert skrivit ihop med ordbok och bläck. Världen blir bara mindre o mindre, men det är väl bara bra?



Jag har allafall haft helt sjukt bra veckor nu, och det är ju inte så konstigt med ett sånt sällskap! Tack för att det finns flyg när man ska envisas med att bo så långt norrut!

Kommentarer
Postat av: ankan

fan mojje är ju intressant att läsa life of morgan carlson..hör av dig nästa gång du är i ume så strålar vi upp..krya på dig! hare

2008-09-24 @ 20:06:07
URL: http://ruffriders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0