Stolpiller o akuten.

Hela jävla dan igår gick åt att sitta på akuten, jag håller på att försöka få tag på nån som kan kolla upp mi axel, lättare sagt än gjort. Axeln har varit ganska bra sista veckan, men nu dom sista dagarna har det börjat göra så jävla ont på ett enda ställe, o det är mitt på ovansidan av axeln liksom. Jag har gått på lite hårdare med voltaren, och gjort rent såren med klorhexidinsprit varje dag för att hålla infiktion o inflamation borta. Tills igår när jag märkte att sista paketet med voltaren är i stolpillerform. Har haft svårt med medicin i röven sen jag fick den där tuben med salva uppkörd i röven av en läkare i Halmstad med farsan asgarvandes bredvid.

Det som gör så ont i axeln nu visade sig vara den ena skruven som sitter i axeln är så jävla lång, så den är på väg ut på andra sidan istället. Men jag har bara nån vecka kvar tills den ska ut så det är väl bara bita ihop.

Skulle egentligen till Ukraina denna veckan o ta hand om Red Bull turnen vi har där just nu, men kändes lite segt att dra dit o va full istället för att kunna ta det lugnt nu när man ändå kan. Jag har det så himla bra ändå här uppe i norr!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken tur att din pappa var så stöttande så du slapp få fobier resten av livet ha ha

Gillar din blogg - underhållande bravader, favoriten är ända när din kompis tyckte det kändes osäkert att åka till Vänersborg....det blir till att stanna hemma!!



krya på axeln nu!



//V

2008-09-18 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0