Sova+skadad=nej

Fast jag just nu går o lägger mig på bästa möjliga sätt så är det helt omöjligt att sova. Jag går o lägger mig sent o vaknar tidigt som fan, plus att jag vaknar 500 gånger på natten också. Jag brukar va morgontrött som en skiftsarbetare på varvet, så kanske jag får en bra sak ut av den här skadan.

Hemma på Hotel Carlson är det high life denna veckan. Rikard Sandström är där, en lillfis som kör jävligt bra hemma på SM o sådär nu. Plus fmx pojkarna Chris Birch från England o Nick Franklin från Nya Zeeland kommer på onsdag morgon.
Det är alltid trevligt med lite extra folk hemma ibland.

Skulle va roligt att få ihop en klassfest nere i spanien nåstans, brukar fundera mycket på vad folk från gammla gymnasieklassen har för sig nu för tiden. Önskar man kunde få tag på nån. Antar att dom inte klickar in här heller så ofta, så jag får väl ta till det här internet för att leta reda på några stycken.

Ha det gött. Pigg som en mört!


Kommentarer
Postat av: antonio

muy wapo el blogg pero no entiendo nada jajaja

2008-09-22 @ 09:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0