Rehab.

Idag så är axeln helt plötsligt jävla bra, det är bara skruvarna som gör att jag inte kan röra på den. Jag har varit lite orolig sista tiden för det har bara gjort mer o mer ont men nu börjar det likna något. Jag har fått tejpa åt skinnet lite runt om så att inte skruven åker in hela tiden, plus att jag har kört på ganska ordentligt med Compex, som gör att musklerna aktiveras lite, o med det så rensas lite skit bort också.



Inkopplad till Compex, bra som fan!



Skruvarna som ni ser på röntegplåten ovanför ska ut i dagarna, så fort jag kommer in på nå sjukhus. Lättare sagt än gjort ibland har jag märkt.
Men jag har allafall blivit en jävel på att skriva fort, o jag kan alla namnen på hela Hogan familjen, dom flesta i The Hills och jag har köpt en drinkbok o lärt mig att göra Sushi! O lagt på mig 4 kilo!
Sjukt bra veckor här uppe i norr!

Hoppas inte designen blev för femi..

Kommentarer
Postat av: jasplane

Faan mojje jädra fin blogg du har... se till å befodra min spännande/inte spännande blogg travar vidare på bar skit som den har=)



Ha det gött

2008-09-18 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0