No trespassing!

Förra våren så fick jag en ide om att jag skulle dra till Chuck Carrothers ställe i Houston, Texas. Efter ett fyllesamtal till Loggan Olsson som då var i New Ark o vänta på flyget till Houston så drog jag hem o kolla på biljetter, två dagar senare satt jag i Houston o vänta på dom att plocka upp mig. Vi kom ut till Camp Chuck som det kallas, som är som en stor ranch med tre hus o ett gigantiskt garage med gym o foam pit o alla leksaker man kan tänka sig. Tar en Camp Chuck historia nån dag.

Efter flera dagar av regn o ingen träning drog jag o Chuck ut med var sin 4-hjuling rakt ut från hans ranch ut i det vilda Texas, efter o ha kört genom skogar, oljefält, mossar, sjöar, o allt annat som man aldrig tror man ska komma ut från så kom vi fram till baksidan på ett hus, ganska nära Camp Chuck. Vi skulle ut till vägen så vi kör på en liten väg/stig som går i tomtgränsen och kommer ut till vägen.



Väl ute på vägen så hör jag två smällar, typ som två kinapuffar o vänder mig om. Då står det en tvättäkta redneck med bössa o siktar på oss o man ser fortfarande röken som sakta glider ur pipan.
Jag vänder mig om ännu mer o kollar på Chuck, som kollar på mig, rycker på axlarna o gör en min som säger "vilken fjant...". Inget mer med det tyckte han. Knepigt folk där borta in the staterna. Jävla fjantar o skjuta på allt som rör sig i närheten av sitt revir!



Obs: Kärringen på bilden har inget med beskjutningen o göra, men hon ser ändå jävla go ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0