Med kostym i Egypten

Varje år så kör jag en show i Prag, det brukar vara årets höjdpunkt dels för att vi blir omhändertagna som riktiga jävla rock stars. Jag menar med allt, limo, egna chufförer, restauranger, flygbiljetter till nära o kära. O dessutom är vi samma gäng av förare år ut o år in. O det är ett helt sjukt bra sammansvetsat gäng. Jag är ensamm europe, sen ett gäng kanadensare o jenkare.

Hursomhelst, förra året så hade vi en hel turne med samma gäng o samma promotor. Med början i Österrike upp till Sverige, sedan Slovakien o till sist Tjeckien. Mellan dom två sista showerna så passade promotorn på att bjuda ner oss alla till Egypten.

Vi hade precis kört färdigt showen i Prag, o jag hade blitt informerad att taxin till flyget skulle gå klockan 4. Perfekt, jag o farsan drog hem till hotellet, duscha o snidde på med kostym dagen till ära. Ut på fest o blev full som fan, fort som fan.
Av en slump så gick jag förbi garderoben inne på stället vi var o såg att det stog typ 12 OGIO väskor i garderoben, o tänkte bara -"Äkliga jänkare, kan väl fan duscha efter showen!". När klockan började närma sig 4 så stog Marek upp på scenen o samlade ihop sina  bortappade fulla får. 18 timmar senare står vi på stranden i Hurugada, fortfarande full fest o jag i min kostym o väskan kvar på hotellet i Prag.

Allt löste sig fint o vi hade en helt sjukt bra vecka. All-included-hotell, besök i Luxor, dyk o snorkel resor, jet-ski, allt du kan tänka dig. Vi lyckades till o med göra slut på stackars Mareks 14000 us dollar han hade med sig på resan.


Valley of the Kings.

//Fint ska det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0