Ett finger i ögat på Johansson.

För många herrans år sen så var jag på väg upp till Fredrik Johansson o träna hos han utanför Stockholm, jag hade knappt kommit till SKövde när han ringde o sa att han var tvungen att dra till Paris för att köra show, så jag vände igen o hämta passet o hängde med. Hade ändå aldrig sett Paris. Samma eftermiddag satt vi på Hotel Bercy o var rastlösa som vanligt.

Vi bestämde oss för att dra till närmaste Metro o utan att titta peka på kartan peka ut en plats och sen ta oss på ett eller annat sätt till stället. Ni som vart i Paris vet att det är ganska stort ändå.

Hursomhelst, det roliga med hela trippen var när vi kom fram till Place de la Concorde, när vi kom fram dit som fanns det inte en bil i syne, o trodde faktsikt inte ens att det var för bilar där. Jag sa till Johansson att det var just här dom var i "Ett päron till farsa i Europa" och började traska uppåt mot Avenue de Champs-Elysees och just då blir det helt plötsligt fullt jävla trafik kaos, alltså det är ju ändå 5 filer åt båda hållen som helt plötsligt är helt fullt av franssoser på väg hem från jobb. Utan att veta vart fan alla kom ifrån så börjar vi springa för livet. Och i samma ögonblick vänder jag mig om till Johansson o lyckas peta till han i ena ögat, så nu springer vi för livet, garvandes som gamar, Johansson med ansiktet döljt i händerna efter mitt finger, tilläggas bör att Johansson alltid har varit stort fan av OTROLIGT jävla stora byxor i typ mysbyxmaterial, och dom skulle ju också behöva en hand för att stanna uppe. Kommer ihåg det som igår!



-"Fan Johansson, det här är ju där dom är i den där filmen, med han den där, du vet..."

Hursomhelst, vi klara oss helskinnade och hade en jävla grymm helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0