Lätt att hålla sig för skratt...

Som ni vet så smaka jag den spanska jorden för några veckor sedan och pajade axeln ganska grundligt. Gör ont för det mesta och ibland kan det vara svårt att hålla humöret uppe. Så då är det bästa att bara gå ut o gå tycker jag. Så man tänker på nå annat ett tag.

O när jag går där längst strandpromenaden mellan Playa La Mata och Pueble de La Mata o pratar i telefon med Jernemyr så kommer det nån jävel o rullar förbi mig, eller rättare sagt går i backen precis vid foten på mig. Iklädd cykelkläder och cykeln över sig så ser jag inte helt vem det är. Jernemyr som hade hört allt på telefon fråga vad som hände, o jag sa bara -"du fan, nu gick nån i backen här" o la på. När jag vänder mig om så ser jag att Alex o hans mekaniker står bakom mig o ser chockade ut. O då först ser jag att det är Eje Elgh som ligger där.

Han skulle nämligen rulla upp vid sidan av mig o berätta nån gammal rövarhistoria från när han var i Japan o hade varit skadad, men istället för att nypa åt bakbromsen så blev det visst frambromsen. Lätt hänt när man tänker på annat.
Hursomhelst, nu är det två jävligt coola killar som glider runt med mitella o svävar några centimeter över marken tack vare alla värktabletter. Tur att det allafall är jävligt positiva karlar, inte mycket gnäll allafall.



Enda veckan i Ejes liv han har grövre armar, förlåt arm, än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0