Habegär...

Så lätt att snöa in på saker ibland, jag har alltid varit sådan. Du vet sådär så man fan knappt kan tänka på något annat. Sist jag blev såndär så blev det ett hus...

Men jag har kommit på en sak som jag tycker är bra, har man gjort nå riktigt jävla bra så kan man få köpa det. O då menar jag något mycket mera pengainbringande än att paja axeln mitt i högsäsongen...

Nu har jag tänkt på klocka i många många år, men först nu har det blivit riktigt habegär över det, jag bara måste ha en! Jag var nära för två år sedan också, men då tänkte jag att om jag köper en lite billigare klocka först, o inte slarvar bor den inom ett år så ska jag köpa mig en Breitling Superocean. Min provklocka försvann efter 9 månader en suddig natt i Kiev, men roligt hade vi. Så den belöningsplanen gick ju i stöpet. Nu väntar jag på nästa riktigt grymma schwingen som ska hända så jag kan belöna mig med en klocka jag tittat ut!

Vad krävs för att ni ska ge er själva något fint? Det är en jävla massa som läser bloggen varje dag, men inte en jävel av er som skriver nå till mig!



Axeln är fortfarande ganska kass, satt o kolla på film och körde lite träning o aktiviteter på soffan idag o då åkte en av skruvarna som ska sticka ut ur skinnet in under skinnet, så jag fick fiska ut den liksom. Tur att jag har bra vård här!

Kommentarer
Postat av: ros ätarn

Ha ha ja du mojje jag belönar mej med en resa ner till er i värmen ibland. Fast det kanske inte är bara för att jag har gjort något bra utan att jag tänkte göra något bra. Typ äta en ros.

Annars så belönar jag mej själv med massa sprit å ÖL för då vet man vad man får.

2008-09-16 @ 16:39:21
Postat av: Morgan

Jo men Jeppe, jag tycker nog du är värd varenda liten folköl som går ner i den där buken ska du se...

2008-09-16 @ 17:13:55
Postat av: marcus

häjrö! här unnas de för fulla muggar... den som har mest prylar när man dör vinner ju!!!

2008-09-16 @ 21:24:59
Postat av: Päta

Tja mojje köp dig en klocka det är du värd



Ha de gött

2008-09-16 @ 22:08:16
Postat av: Johan Lennartsson

Nu har jag hittat hit med...... Hoppas du läker som du ska det gör inte jag...haha. 4,5 månader med brutet nyckelben och i veckan kom dom på att benbitarna inte hade kontakt. Så svenskt sjukhus ger jag inte mycket för. Kanske ska komma ner till den skadade skaran och göra er sällskap. J.L

2008-09-19 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0