Ämnesval

Kolla runt lite på bloggar, för egentligen hade jag bara kollat på en annan innan jag starta en själv. Så igår kolla jag runt på dom som ska vara dom hetaste, mest aktiva o mest besökta.

Nån Kenza skriver: Nu börjar idol, vad jag gillar den nya juryn!!

Attligga skriver: Igår knulla jag den där jag möte i parken i sommras, det var gött...

Engla skriver: Idag köpte jag legging på HM.

FashionbySebastian skriver: Jag är helt jävla idiot, idag tog jag långa sockar till låga loffers. O inte bara därför är jag dum i huvudet iof.

Kenza skriver igen: Nu är idol slut, gilla ni det?

Jag uppdaterar kanske inte så ofta men va fan ska jag skriva om när Idol börjar o slutar? Bättre o bränna på med en rolig historia som kanske ingen annan har varit med om eller? Inte fan låter du dig ta dig tid på att lyssna på nån som berättar nå som du redan gjort. -"först tog jag på tandkrämen, sen tog jag lite vatten på tandborsten, sen tog jag den i munnen..."
Sånt vet man ju redan liksom. Vad vet jag, jag är ju nybörjare. O bara jävligt mycke fritid just nu...

Kommentarer
Postat av: jaspalne

Tjaho mojje. jag starta blogg igår. Faan svårt å veta vad man ska skriva men jag jobbar på bra historier å bara massa onödig skit.

2008-09-17 @ 12:29:23
URL: http://jasplane.blogg.se/
Postat av: flappy

tycker du gör mycket bra ifrån dig.. men mera mode skulle inte skada! Krya på dig gangsta

2008-09-17 @ 12:32:32
Postat av: Raffe

Nä, fortsätt i samma stil med din blogg. Inget Kenza-shit.

2008-09-17 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0